Pagina 1 van 1

Woeps, ikke terug i.v.m. de benzinemeter

Geplaatst: 11 mar 2007, 20:22
door Amazon1966
Gisteren zaterdag 10 maart mijn Amazon gaan halen met de nieuwe motor. De benzinemeter blijft meestal op vol staan maar nu was hij eens wakker en wees op

Geplaatst: 13 mar 2007, 23:18
door pieter007
geen gedacht van ,

maar kijk eenz hoeveel km je ongeveer doet met een benzine tank , dat kan je ook al behoorlijk helpen

Geplaatst: 14 mar 2007, 19:56
door stef25042504
Zijt blij dat ge met een Volvo rijdt, hierin heb je nog een benzinemeter.
Met een 2PK van de jaren '60 moet je uitstappen en de peilstok in de bak duwen.
Als je de auto gewend zijt weet je wanneer je moet tanken.

Goede raad

Geplaatst: 17 mar 2007, 13:24
door Amazon1966
stef25042504 schreef:Zijt blij dat ge met een Volvo rijdt, hierin heb je nog een benzinemeter.
Met een 2PK van de jaren '60 moet je uitstappen en de peilstok in de bak duwen.
Als je de auto gewend zijt weet je wanneer je moet tanken.
En de Flinstones hadden dat ook niet h

Re: Goede raad

Geplaatst: 17 mar 2007, 16:06
door Dennisson
Probeer de vlotter er is uit te halen. Kan zijn dat die stroef op en neer beweegt en dat er oxidatie op zit. Heb ik ook gehad met mijn 145. Gewoon een nachtje laten trekken in de kruipolie (WD40, 6 in 1,...) en u ervan vergewissen dat de vlotter soepel op en neer kan bewegen.

Re: Goede raad

Geplaatst: 17 mar 2007, 19:31
door Amazon1966
Dennisson schreef:Probeer de vlotter er is uit te halen. Kan zijn dat die stroef op en neer beweegt en dat er oxidatie op zit. Heb ik ook gehad met mijn 145. Gewoon een nachtje laten trekken in de kruipolie (WD40, 6 in 1,...) en u ervan vergewissen dat de vlotter soepel op en neer kan bewegen.
Ha! Eindelijk meer bruikbare raad dan de Limburgse van onze goede vriend. Wel knap vervelend gezien mijn nieuwe motor (uitgeboorde B20 met 2 SU's) blijkbaar meer dorst heeft, nog meer dus. Dank en groetjes, Roger