M 41
Moderator: Youk
M 41
hoi even een vraagje ,
ik heb eindelijk een M41 gevonden voor men '53
nu ongereviseerd kost deze 750,00 € en er zou nog eens een 700,00€ bijkomen om hem te reviseren,
is deze prijs "normaal" te noemen of betaal ik dan veel te veel of is dit correct,
thx eddy
ik heb eindelijk een M41 gevonden voor men '53
nu ongereviseerd kost deze 750,00 € en er zou nog eens een 700,00€ bijkomen om hem te reviseren,
is deze prijs "normaal" te noemen of betaal ik dan veel te veel of is dit correct,
thx eddy
Re: M 41
genuanceerd verhaal....: wat zal men reviseren...?
Laat hem even openen en inspecteren, misschien is het vervangen van de veertjes, spietjes en pakkingen + reinigen reeds voldoende.
Totale-revisie mag je inderdaad rekenen op z'on 700 à 875€.... (hoe meer je zelf kan doen hoe goedkoper)
Ronald kan je misschien helpen= Nederlander-volvo-versnellingsbakken-hobbyist
Je kan desnoods de jouwe inruilen voor een reeds gereviseerde (mits opleg natuurlijk)
rossi_4628@hotmail.com
Laat hem even openen en inspecteren, misschien is het vervangen van de veertjes, spietjes en pakkingen + reinigen reeds voldoende.
Totale-revisie mag je inderdaad rekenen op z'on 700 à 875€.... (hoe meer je zelf kan doen hoe goedkoper)
Ronald kan je misschien helpen= Nederlander-volvo-versnellingsbakken-hobbyist
Je kan desnoods de jouwe inruilen voor een reeds gereviseerde (mits opleg natuurlijk)
rossi_4628@hotmail.com
Re: M 41
hoi dank je alvast, ik ben alleen in het bezit van een 4 bak,
en wil deze niet gebruiken wand waar dat je de bak moet bevestigen aan het belhouse hebben ze de ringen waar de bouten door moeten helemaal doorgeslepen om hem te kunnen bevestigen
daarom zoek ik een volledig gave met overdrive ineens op
totale revisie zou ik zowiezo laten doen of hij nog goed is of niet , zo ben ik zeker dat alles goed is en achteraf er weer niet onderuit moet,
2x werk en kosten vind ik wat zot dus maar ineens een goede inleggen,
daarom dat ik niet goed weet of die 1500,00€ veel is of niet
valt deze prijs mee dan bestel ik het zo dat den bak gereviseerd kan geleverd worden,
anders valt men project dit jaar stil en dat wil ik niet ,
volgend jaar MOET deze af zijn
en wil deze niet gebruiken wand waar dat je de bak moet bevestigen aan het belhouse hebben ze de ringen waar de bouten door moeten helemaal doorgeslepen om hem te kunnen bevestigen
daarom zoek ik een volledig gave met overdrive ineens op
totale revisie zou ik zowiezo laten doen of hij nog goed is of niet , zo ben ik zeker dat alles goed is en achteraf er weer niet onderuit moet,
2x werk en kosten vind ik wat zot dus maar ineens een goede inleggen,
daarom dat ik niet goed weet of die 1500,00€ veel is of niet
valt deze prijs mee dan bestel ik het zo dat den bak gereviseerd kan geleverd worden,
anders valt men project dit jaar stil en dat wil ik niet ,
volgend jaar MOET deze af zijn
Re: M 41
Gewoon laten nakijken + advies en dan beslissen. Als iets goed is moet je dat niet vervangen.
Nog een adres Philippe Maertens, www.arsa.be Een sympathieke tweetalige man, zal sowieso eerste een offerte opmaken na interne bezichtiging.
02 366 06 80
Nog een adres Philippe Maertens, www.arsa.be Een sympathieke tweetalige man, zal sowieso eerste een offerte opmaken na interne bezichtiging.
02 366 06 80
Re: M 41
oeps te laat
omdat ik al zekers een jaar aan het zoeken heb geweest maar in de verkeerde kanalen blijkbaar ,
heb ik deze besteld en komt van scandcar.nl ,met levering en zonder revisatie komt het op 767;00 €
morgen vroeg betaal ik deze
heb al onnoemelijk veel besteld gehad bij hen en nog geen negatieve ervaringen met hen,
dus hopen dat dit ook goed komt en is er denkelijk iets aan dan toch laten reviseren
nu heb ik zo goed als alles buiten interieur voor den '53
dank voor uw info
omdat ik al zekers een jaar aan het zoeken heb geweest maar in de verkeerde kanalen blijkbaar ,
heb ik deze besteld en komt van scandcar.nl ,met levering en zonder revisatie komt het op 767;00 €
morgen vroeg betaal ik deze
heb al onnoemelijk veel besteld gehad bij hen en nog geen negatieve ervaringen met hen,
dus hopen dat dit ook goed komt en is er denkelijk iets aan dan toch laten reviseren
nu heb ik zo goed als alles buiten interieur voor den '53
dank voor uw info
Re: M 41
heb zelf erg goeie ervaring met P.Frankefort.
zowel voor aankoop als voor revisie van overdrives.
http://www.frankefort.nl/overdrive/
zowel voor aankoop als voor revisie van overdrives.
http://www.frankefort.nl/overdrive/
Re: M 41
Peter is een gepensioneerde/gepassioneerde ingenieur en in zijn kleine werkplaats liggen er massa's overdrives
Daarbovenop is hij niet te beroerd alles tot in detail uit te leggen als je een vraag hebt.
En als je er dan toch bent...vraag dan eens of hij je wil meenemen voor een ritje in zijn Amazon.
Een unieke ervaring zowel qua wegligging, kracht en vooral fluisterstil!
Op het Nederlandse V44 forum wordt zijn naam wel es vaker positief vermeld.
Daarbovenop is hij niet te beroerd alles tot in detail uit te leggen als je een vraag hebt.
En als je er dan toch bent...vraag dan eens of hij je wil meenemen voor een ritje in zijn Amazon.
Een unieke ervaring zowel qua wegligging, kracht en vooral fluisterstil!
Op het Nederlandse V44 forum wordt zijn naam wel es vaker positief vermeld.
Re: M 41
M 41 juist aangekomen en den mail naar deze persoon is ook al onderweg
http://www.frankefort.nl/overdrive/
merci voor alle info en adresjes
http://www.frankefort.nl/overdrive/
merci voor alle info en adresjes
Re: M 41
gisteren dus met de M41 van scandcar naar peter frankefort om deze na te laten kijken,
ene niet meer te reviseren,
pook bevestiging uitgeleuterd,keerring was uitgelopen ,spoel was er niet bij etc..........
en lekte langs alle kanten,
dus terug naar scandcar gebeld en gelukkig mag ik hem terug sturen,
dus maar ineens ene bij peter besteld voor het zelfde geld als een ongereviseerde bij scandcar.
en kmoet zegge ,het is een klein atelierke maar wat een kennis die mens heeft
dus ik blijf bij deze persoon en raad anderen ook eerst aan om op zijn site te zien indien je iets nodig hebt
ene niet meer te reviseren,
pook bevestiging uitgeleuterd,keerring was uitgelopen ,spoel was er niet bij etc..........
en lekte langs alle kanten,
dus terug naar scandcar gebeld en gelukkig mag ik hem terug sturen,
dus maar ineens ene bij peter besteld voor het zelfde geld als een ongereviseerde bij scandcar.
en kmoet zegge ,het is een klein atelierke maar wat een kennis die mens heeft
dus ik blijf bij deze persoon en raad anderen ook eerst aan om op zijn site te zien indien je iets nodig hebt